The Barn Dance
Minnie Mouse moet kiezen tussen twee danspartners, want de klungelige Mickey en de meer ervaren Boris willen dolgraag met haar dansen. Mickey gebruikt ballonnen om zich lichter te maken, maar wordt betrapt en verliest.