Bad Day
Undercoveragent Rebecca Ryan infiltreert bij de Londense maffia. Als haar dochter op brute wijze wordt vermoord, vermoedt ze dat ze ontmaskerd is. Verteerd door wraak begint ze een meedogenloze en brute oorlog tegen de gangsters die verantwoordelijk zijn voor de dood van haar dochter.