Jack Bruce: Live
Rocklegende Jack Bruce schittert op het podium in dit opzwepende liveconcert. Met een allstarband achter zich zet hij een betoverende uitvoering van Cream-klassiekers en soloprojecten neer en geeft hij met zijn iconische basspel en soulvolle zang een masterclass jazzrock.