Melanie
Jarvis Cocker nodigt Melanie uit om in juni 2007 het Meltdown Festival in de Queen Elizabeth Hall in Londen te openen, waarmee haar triomfantelijke terugkeer wordt gemarkeerd. Het programma laat, naast de volledige uitvoering, ook haar reis van Glastonbury naar Londen zien.