Killing Escobar
De cocaïnehoofdstad van de wereld wordt beheerst door geweld. Eén man houdt het land in een bloedige doodsgreep: Pablo Escobar.
De cocaïnehoofdstad van de wereld wordt beheerst door geweld. Eén man houdt het land in een bloedige doodsgreep: Pablo Escobar, 's werelds meest beruchte drugsbaron. Met steun van de VS vecht de Colombiaanse president terug, maar Escobar is te sterk. In een wanhopige poging om vrede tot stand te brengen, neemt de president zijn toevlucht tot een verleidelijke deal: als de drugsbaron maar een paar jaar zit, komt hij er met een schone lei uit. Escobar geeft zich over, maar zijn luxueuze gevangenis biedt hem een veilige plek om zijn drugshandel voort te zetten en zelfs om te moorden.