The Full Monty
Een groep werklozen uit de arbeidersklasse besluit in de depressieve binnenlanden van Engeland geld te verdienen als Chippendales-dansers, wat resulteert in tal van komische complicaties in hun leven.
Robert Carlyle en Tom Wilkinson zijn de sterren in deze veelgeprezen komedie over zes werkloze mannen die op zoek zijn naar een manier om geld te verdienen. Geïnspireerd door een rondtoerende groep mannelijke strippers, besluiten de mannen dat ze een klein fortuin kunnen verdienen door zelf een stripteaseshow op te zetten, met één klein verschil: ze zijn van plan om er helemaal voor te gaan en ze gaan volledig naakt strippen. Hebben ze de kracht om het allemaal voor elkaar te krijgen?