Gabby Duran, De Alien Babysitter
Gabby Duran krijgt een buitenaards baantje in haar nieuwe dorp: passen op een groepje opstandige alienkinderen die ongezien op aarde wonen.
Gabby Duran heeft altijd het gevoel dat ze in de schaduw staat van haar gladgestreken, succesvolle moeder Dina, en pientere zusje Olivia. Maar Gabby krijgt een kans om te laten zien wat ze kan, als ze een buitenaards baantje krijgt als babysitter voor een groepje opstandige alienkinderen die ongezien op aarde wonen. Gabby is dapper en neemt geen blad voor de mond in haar poging om te bewijzen dat ze de beste oppas in het sterrenstelsel is.