Growing Up
Growing Up, gemaakt door Brie Larson en Culture House, is een originele docuserie die de uitdagingen, overwinningen en complexiteit van het opgroeien laat zien aan de hand van tien meeslepende verhalen. De serie combineert allerlei vormen van filmen en volgt één gecast individu in de leeftijd van 18-22 jaar terwijl die persoon zijn of haar verhaal vertelt.
Growing Up, gemaakt door Brie Larson en Culture House, is een originele docuserie die de uitdagingen, overwinningen en complexiteit van het opgroeien laat zien aan de hand van tien meeslepende verhalen. De serie combineert allerlei vormen van filmen en volgt één gecast individu in de leeftijd van 18-22 jaar terwijl die persoon zijn of haar verhaal vertelt. Het publiek krijgt een emotioneel sterk verhaal te zien dat een boeiende kijk geeft op de tienertijd en de diverse sociale, familiale en innerlijke obstakels die jongeren tegenkomen op hun weg naar zelfontdekking en acceptatie. Elke aflevering van 30 minuten gaat over een jongere en zijn of haar ervaringen met opgroeien. In elke aflevering staat een zeer persoonlijk interview centraal waarin onze helden ons meenemen door hun kindertijd en tienerjaren. Naast deze interviews brengen heropgenomen scènes hun belangrijkste momenten tot leven.
Vanessa vindt aansluiting bij andere zelfverzekerde zwarte vrouwen en gaat psychologie studeren.
Het verhaal van Clare en Isabel gaat over hun vriendschap en passie voor het teruggeven.
We volgen de reis van Amiri, een zwarte man die de moed vindt om geliefd te zijn om wie hij is.
Emily's verhaal gaat over het bouwen van een platform in de gehandicaptengemeenschap.
Sage is een 20-jarige Afrikaanse latina-artiest die haar identiteit als transvrouw vindt.
David is een jongeman uit Californië die uit zijn comfortzone stapte door poëzie te ontdekken.
Het verhaal van Sofia beschrijft haar grensverleggende reis als zwarte vrouwelijke codeur.
Het verhaal van Alex gaat over haar ervaringen met depressies tijdens haar middelbare schooltijd.
Athena's aflevering gaat over de reis van een jonge Zuid-Aziatische vrouw rondom haar lichaamsbeeld.
Gavin overwint de problemen van dakloosheid en verdient een beurs om verpleegkunde te studeren.