Tempest
Na een moordaanslag op een presidentskandidaat ontdekt oud-diplomaat Seo Munju een samenzwering die de stabiliteit van het Koreaanse schiereiland ondermijnt. Ze wordt beschermd door oud-militair Paik Sanho, maar kan Munju deze mysterieuze huurling vertrouwen of is er meer aan de hand?
Na een moordaanslag op een presidentskandidaat gaat oud-diplomaat Seo Munju in zijn verleden graven. Ze ontdekt een samenzwering waarbij diverse schurkenstaten en veiligheidsdiensten betrokken zijn, plus geheime informatie die de stabiliteit van het Koreaanse schiereiland ondermijnt. Met gevaar voor eigen leven treedt de mysterieuze huurling Paik Sanho naar voren om haar te beschermen, maar Munju weet weinig over hem. Kan ze hem werkelijk vertrouwen?
Munju keert terug om een presidentskandidaat te steunen. Dan valt er een geweerschot bij een mis.
De schietpartij is een mysterie. Munju stelt zichzelf verkiesbaar om achter de waarheid te komen.
Munju onthult het complot om het land in een oorlog te storten. Is de nacht met Sanho haar laatste?
De oorlogsdreiging steekt opnieuw de kop op. Munju en Sanho stappen in het oog van de storm.
De laatste slag begint. Kan Munju, nu ze de feiten weet, het gevaar afwenden voor het te laat is?