Gold Land
Heeju krijgt per toeval goud van een bende en raakt verstrikt in een web van hebzucht en verraad.
Wanneer Heeju per ongeluk een voorraad gesmokkelde goudstaven in handen krijgt, belandt ze in een chaotische wereld van hebzucht en verraad. Terwijl de mensen om haar heen vechten om het goud, raakt Heeju verteerd door de drang om alles voor zichzelf te houden. Wat volgt is een wanhopige strijd om te overleven.