Made in Korea
In het Zuid-Korea van de jaren 1970 probeert een man zo rijk en machtig mogelijk te worden. Hij leeft een dubbelleven: overdag is hij een KCIA-agent, maar ’s nachts is hij een gevaarlijke zakenman. Hij komt oog in oog te staan met een aanklager die alles riskeert om hem te arresteren.
Een vlucht naar Fukuoka wordt gekaapt en de zakenman Kitae wordt geconfronteerd met een crisis.
Geonyoung ontdekt de illegale activiteiten van de KCIA als hij een bendeleider onderzoekt.
Kitae raakt betrokken bij een illegale operatie en Geonyoung komt steeds dichter bij de waarheid.
Kitae treft de Ikeda-clan om zijn activiteiten uit te breiden en Geonyoung volgt hem naar Japan.
Geonyoung plant de arrestatie van Kitae, die niks doorheeft en zijn bedrijf steeds meer uitbreidt.
Kitae is met Yuji op zoek naar een nieuwe zakenpartner terwijl Geonyoung een valstrik voor hem zet.