Secret of the Spitfires
Na het bombardement op de belangrijkste Spitfire-fabriek verhuisde de productie naar een geheime locatie, waar ongeschoolde meisjes en gepensioneerde mannen duizenden van deze iconische vliegtuigen in elkaar zetten in schuren en garages. Dit is het nooit vertelde verhaal over een geheim uit de Tweede Wereldoorlog en de verborgen helden die meehielpen om de oorlog te winnen.