13 Hours That Saved Britain
Ter herdenking van de 70e verjaardag van de Slag om Groot-Brittannië, eert '13 Hours That Saved Britain' de helden, technologie en geest van het Britse volk. Door middel van dramatische beelden en interviews onderzoekt de film de cruciale dag van 15 september 1940, toen piloten van Fighter Command Groot-Brittannië verdedigden tegen de Nazi-invasie.