Who Framed Roger Rabbit
Hollywood 1947 en Eddie Valiant, een uitgebluste detective, wordt ingehuurd om te bewijzen dat Marvin Acme, grappenfabrikant en eigenaar van Toontown, een affaire heeft met femme fatale Jessica Rabbit, vrouw van Maroon Cartoon superster Roger Rabbit. Als Acme wordt vermoord, wijzen alle vingers naar Roger die de Toon-hatende Valiant smeekt om de echte dader op te sporen.