Armageddon
Als de directeur van NASA zich realiseert dat de aarde bijna wordt vernietigd door een meteoriet zo groot als Texas, heeft hij maar één optie: een ongeregeld team van boortechnici laten landen op de asteroïde en hem met een kernbom opblazen.