I Superbiker 2 - The Showdown
Herbeleef het bloedstollende Britse Superbike-seizoen van 2011. Deze actiefilm legt de intense strijd vast, met als hoogtepunt de meest opwindende finalerace in de geschiedenis - misschien wel de spannendste motorrace aller tijden.