I, Superbiker VI: Clash of Nations
Een motorrace vol adrenaline, gebaseerd op het Brits Superbike Kampioenschap 2015! Kan Shane 'Shakey' Byrne winnen of gaat de Australische superbiker, Joshua 'Bad Boy' Brookes, hier een stokje voor steken?