I Superbiker
In het meedogenloze circuit van de British Superbikes vechten vier coureurs het uit op 320 kmh. Het zijn de moderne gladiatoren van het British Superbike Championship die het zware weer trotseren en alles op het spel zetten in iedere bocht. Na hun triomfen en mislukkingen kan slechts één de ware kampioen worden.