Suncoast
Geïnspireerd op een semi-autobiografisch verhaal van een tiener die, terwijl ze zorgt voor haar broer samen met haar roekeloze moeder, een onwaarschijnlijke vriendschap aangaat met een excentrieke activist die protesteert tegen een van de meest baanbrekende medische zaken aller tijden.