The Hate U Give
Dit mooie drama, gebaseerd op een bestseller-novelle, gaat over een tiener die ziet hoe haar jeugdvriend wordt neergeschoten. Ze moet een keuze maken om het recht te laten zegevieren.
Deze film is gebaseerd op de bestseller The Hate U Give en vertelt het verhaal van Starr Carter, die in twee werelden leeft: de arme, zwarte wijk waar ze woont en de grotendeels blanke privéschool waar ze studeert. Dit ongemakkelijke evenwicht spat uiteen als ze ziet hoe haar jeugdvriend door een politieagent wordt doodgeschoten. Starr staat aan alle kanten onder druk en moet keuzes maken om het recht te laten zegevieren.