El último vuelo del Sunbreeze
Op een hete augustusdag in 2008 stortte Spanair-vlucht 5022 neer op de luchthaven Madrid-Barajas, waarbij 154 mensen omkwamen. In deze documentaire worden vergeten details van de tragedie opgegraven. Met nieuwe gegevens en interviews wordt gezocht naar antwoorden waarom de 'Sunbreeze' zijn bestemming nooit heeft bereikt en wie de eindverantwoordelijke was.