Steven Spielberg deelt het exclusieve verhaal achter het maken van Jaws. Zowel de roman als de film Jaws heeft 50 jaar na dato nog altijd invloed.
Op het 50ste jubileum van de blockbuster die de wereld schokte en vermaakte biedt Steven Spielberg een exclusief kijkje in het verhaal achter Jaws. Van Peter Benchley’s epische roman tot Spielbergs film: Jaws blijft invloed hebben op de popcultuur, films en de haaienbescherming. Met interviews met de meest invloedrijke regisseurs uit Hollywood en haaien-wetenschappers toont dit programma aan dat de legende van Jaws oneindig is.