A Fistful of Lead
Vier van de meest beruchte outlaws van het Westen plegen een gedurfde bankoverval in goudzoekersstadje Bath Water. Als de achtervolging wordt inzet, nemen de zaken een slechte wending. De bandieten realiseren zich dat er een verrader onder hen is. Maar wie is het?