De Britse komiek Richard Ayoade en een beroemde gast uit de comedywereld brengen 48 uur door in een populaire stad om de toeristische attracties te ontdekken die je absoluut niet mag missen.
Richard Ayoade keert terug voor zijn laatste uitstapje als Travel Man en reist af naar Dubrovnik.
Richard Ayoade gaat samen met komiek Joe Wilkinson gedurende 48 uur op pad in Krakau.