Jim Henson Idea Man
"Jim Henson Idea Man" neemt ons mee in de geest van een unieke, creatieve visionair, van zijn vroege jaren als poppenspeler op de lokale televisie tot het wereldwijde succes van "Sesamstraat", "The Muppet Show" en nog veel meer. Met ongekende toegang tot Jims persoonlijke archieven geeft filmmaker Ron Howard ons een fascinerende en inzichtelijke kijk op een complexe man wiens grenzeloze verbeelding de wereld inspireerde.