H is for Harry
De elfjarige Harry kan niet lezen of schrijven als hij op een Londense school aankomt. Dit coming-of-ageverhaal volgt twee jaar lang zijn strijd. Een toegewijde leraar helpt hem niet alleen met zijn analfabetisme, maar ook met de maatschappelijke-klassekwesties die zijn wereld beheersen.