Kim Possible Movie: So the Drama
Dr. Drakken heeft een nieuw plan om de wereld te overheersen. Hij moet Kim Possibles zwakke plek ontdekken. De nieuwe knapperd Eric misschien? Kim moet het schoolbal vergeten als ze hem wil verslaan.
Dr. Drakken heeft een nieuw plan om de wereld te overheersen, maar dan moet hij wel Kim Possibles zwakke plek ontdekken. Kan het te maken hebben met de nieuwe knapperd Eric? Kim is zeker afgeleid door het schoolbal. Ron komt intussen om in de Diablo Devils, wanneer zijn favoriete eetplek Buenos Nachos kwaadaardig wordt, net nu Kim hem nodig heeft. Zal ze zich moeten overgeven? Het is nog niet voorbij.