Blind Revenge
Sir Paul, een vooraanstaand auteur die blind is geworden bij een gruwelijk ongeluk, neemt de sympathieke Jane Ryder in dienst om als zijn ogen te dienen. Hij rakelt verhalen uit zijn verleden op en werkt aan wat zijn laatste meesterwerk moet worden. Jane lijkt ideaal, maar geleidelijk wordt duidelijk dat ze bijbedoelingen heeft.