Dolittle
Zeven jaar na de dood van zijn vrouw leeft de excentrieke dr. John Dolittle (Robert Downey Jr.), de beroemde arts en dierenarts van koningin Victoria, als kluizenaar op zijn landgoed. Zijn enige gezelschap is een bonte verzameling exotische dieren. Maar als de jonge koningin (Jessie Buckley) ernstig ziek wordt, moet Dolittle met tegenzin op een epische reis naar een mythisch eiland, op zoek naar een geneesmiddel.