Knabbel en Babbel: Park Life
Twee kleine druktemakers beleven grote avonturen in een stadspark. De wat nerveuze piekeraar Knabbel en de relaxte dromer Babbel zijn het perfecte contrasterende koppel: ze zijn beste maatjes en maken elkaar horendol. In hun constante zoektocht naar nootjes en hun strijd tegen pestkoppen kruisen deze ultieme underdogs geregeld het pad van Pluto, Butch en andere iconische Disney-personages.
Pluto’s kastanjes zijn weg / Knabbel vindt een ontembaar paard / De eekhoorns zijn hechter dan ooit.
Knabbel maakt vijanden / De eekhoorns gaan op vakantie / Sheriff Knabbel patrouilleert in het park.
Pluto is een onwelkome gast / Babbel heeft spijt van zijn leugen / Babbel wil een knuffel.
Butch ziet spoken / De eekhoorns verdoezelen een misdaad / Welke eekhoorn is de ware keukenprins?
Knabbel & Babbel worden detectives / Babbel nodigt Clarice uit voor het eten / Babbel klust in huis.