Bill og spøkelseslyset
Bill blir hjemsøkt av et blått lys som lærer ham å ikke spøke med andre biler i Radiator by.
Bill - den rustne taubilen - bruker dagen på å spøke med byfolkene i Radiator by. Den natten på Flo's V8 kafé forteller sheriffen om legenden om spøkelseslyset, et mystisk, blått lys som hjemsøker området. Når vennene hans drar hjem blir Bill igjen alene i mørket, og han lurer på om legenden om spøkelseslyset er sann.