Embarrassing Pictures From a Family Album
En tretti år gammel kvinne som sliter med depresjon og alkoholisme, tar den vanskelige beslutningen om å avbryte svangerskapet. Mens hun venter på inngrepet, tilbringer hun tiden sammen med barnets narkolangende far. Deres felles stund er preget av en tung stillhet som gjenspeiler alvoret i situasjonen og de uuttalte følelsene som finnes mellom dem. Vil de klare å gå videre?