Tin Toy
Etter å ha unnsluppet en siklende baby innser Tinny at når alt kommer til alt, så vil han bli lekt med. Men innen han oppdager dette har babyens oppmerksomhet blitt vendt mot andre ting.
Babyer er sjelden monsterliknende, med mindre man er et leketøy. Etter å ha unnsluppet en siklende baby innser Tinny at når alt kommer til alt, så vil han bli lekt med. Men i løpet av tiden det tar ham å oppdage det, har babyen fått nye interesser som bare et spedbarn finner spennende.