Spenning, Krim
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem og Penélope Cruz slår gnister i denne gripende thrilleren om en narkohandler som spinner ut av kontroll på farlig vis.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem og Penélope Cruz slår gnister i denne actionfylte thrillere fra regissør Ridley Scott og den prisbelønte manusforfatteren Cormac McCarthy. En kjekkasadvokat (Fassbender), kjent for å gjøre det riktige for feil mennesker, stuper inn i en forrædersk narkotikahandel for noen lettjente penger... men han lærer fort at det å ha alt, kan bety å tape alt.