The Transporter
Frank Martin (Jason Statham) er best i det han gjør: transport av farlige eller ulovlige varer, uten spørsmål. Men hans siste forsendelse, en vakker ung kvinne kidnappet av internasjonale slavehandlere, medfører dødelige komplikasjoner av leveringsplanene hans. Nå må Frank gi bånn gass i en nonstop actionfylt kamp for å redde den dyrebare lasten – og sitt eget liv.