En føråpningsrapport fra Disneyland
Åpningen av Disneyland er bare noen dager unna, og Walt viser alle detaljene som trengs for å sikre at parken er klar.
Åpningen av Disneyland er bare noen dager unna, og Wallt viser alle detaljene som trengs for å sikre at parken er klar. Han begynner med å vise publikum et stort kart over stedet, og introduserer så Winston Hibler, som gir en tur bak scenen for å vise hvordan studioteknikerne designet og bygget de uvanlige karusellene og forestillingene som kommer.