Dear Killer Nannies
Juampi, sønnen til Pablo Escobar, har en uvanlig barndom med leiemordere som barnevakter. Han idealiserer faren sin og ser på ham som en velgjører, men etter hvert innser han at faren i virkeligheten er en kriminell. Nå må han bære byrden av etternavnet sitt og ta et valg: Skal han føre familiearven videre, eller starte på nytt med blanke ark?
Juampi er et ensomt barn som lever i luksus. Han tror faren er den mest ydmyke velgjøreren i Medellín, og at livvaktene deres, som også er lekekameratene hans, er en nødvendighet på grunn av formuen. Men den idylliske verdenen raser sammen når han oppdager at de elskede "barnevaktene" er leiemordere som er villige til å dø for familien. Og at faren, Pablo Escobar, er verdens mest fryktede og ettersøkte narkobaron. Dette er historien om et barn som mister uskylden, arver en krig som ikke er hans, og bærer et etternavn som gjør livet til et kappløp mot døden. Juan Pablo Escobar forteller selv historien om oppveksten i Medellín-kartellet, datidens mektigste kriminelle imperium.