Bristol Scout
Etter å ha oppdaget bestefarens flyartefakter fra første verdenskrig legger en mann ut på en 14-årig reise for å gjenoppbygge det legendariske Bristol Scout-jagerflyet. Han følger originale spesifikasjoner og søker å hedre de tidlige pilotene og fly det ikoniske flyet over slagmarkene der bestefaren en gang fløy.