Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp forteller den ufortalte historien om politietterforskningen av Hatton Garden-ranet, Storbritannias største innbrudd. Ved å intervjue viktige betjenter, bruke usette politiovervåkningsopptak og å se på gjengens hemmelig opptatte samtaler, tar filmen oss inn i én av Flying Squads lengste og mest utfordrende operasjoner.
Ross Kemp forteller den ufortalte historien om politietterforskningen av Hatton Garden-ranet, Storbritannias største innbrudd. Ved å intervjue viktige betjenter, bruke usette politiovervåkningsopptak og å se på gjengens hemmelig opptatte samtaler, tar filmen oss inn i én av Flying Squads lengste og mest utfordrende operasjoner. Kemp avslører også det interne arbeidet i etterforskningen og kaster nytt lys på Kenny Collins, gjengens utsiktsmann, i hans første TV-intervju noensinne. Collins forteller innsidehistorien om ranet og snakker om domfellelsen sin for aller første gang.