Drama, Biografi
Melissa McCarthy er mesterlig i denne fengende fortellingen – basert på en sann historie – om en ulykkelig forfatter som tyr til løgner, bedrag og kriminalitet for å nå tilbake til toppen.
Melissa McCarthy spiller i adapsjonen av selvbiografien CAN YOU EVER FORGIVE ME?, den sanne historien om den bestselgende kjendisbiografiforfatteren (og kattevennen) Lee Israel (Melissa McCarthy) som livnærte seg på 70- og 80-tallet ved å lage profiler på blant andre Katharine Hepburn, Tallulah Bankhead, Estee Lauder og journalist Dorothy Kilgallen. Når Lee ikke lenger klarer å få utgitt noe fordi hun har gått ut på dato, tyr hun til bedrag, hjulpet av sin gode venn Jack (Richard E. Grant).