Drama, Historie
SKOTTLANDS SISTE KONGE er en sterk thriller som gjenskaper Uganda under diktaturet til den gale Idi Amin, en mesterlig blanding av fakta og fiksjon som skaper en oppsiktsvekkende historie med gjenklang i dagens verden.