R.J. Decker
R.J. Decker er en avdanket avisfotograf og tidligere straffedømt som starter på nytt som privatetterforsker i fargerike, men kriminelle sørlige Florida. Han tar på seg saker som er alt fra smått merkelige til helt bisarre, med hjelp fra eksen sin som er journalist, konen hennes som er politi, og en mystisk ny velgjører, en kvinne fra fortiden hans som kan bli hans beste allierte eller en enveisbillett tilbake i fengsel.