100,000 Acres of Pine
Skogvokter Megan Patel, som strever med å forstå omstendighetene rundt brorens død, følger sporet hans inn i den enorme furuskogen. Mens skogen endrer seg rundt henne, ankommer Megan til steder uten noe minne om hvordan hun kom dit, og blir trukket dypere inn i skogen av noe mørkt og farlig som hun kanskje ikke vil kunne komme unna.