Mord I Tarentaise-Dalen
Når solen stiger opp over fjellene, lyser strålene opp den store furuskogen som dekker de bratte dalsidene. Som vanlig er Lisa ute på sin morgentur i skogen. Men i dag, idet hun tar en pustepause, ser hun en liten gutt sitte på en stein. Han ser ut til å være rundt åtte år gammel. Hettejakken hans er trukket opp, og han sitter helt stille.