BUNK'D
Emma, Ravi og Zuri Ross drar fra byen til Camp Kikiwaka, der de møter nye venner og leirledere og lærer seg livet på landet!
Emma, Ravi og Zuri Ross drar fra New York-leiligheten sin til Camp Kikiwaka, en sliten leirskole i Maine, der foreldrene møttes som tenåringer. Emma og Ravi må lære seg livet som leirledere, og blir venner med Lou, den livlige leirsjefen, og Xander, leirens hjerteknuser. Samtidig får Zuri nye venner, som den flittige Tiffany og skrønemakeren Jorge. Barna venner seg til livet borte hjemmefra, og kaster seg ut i det spennende leirlivet på Camp Kikiwaka.