Austin og Ally
Det er ikke lett for Austin, Ally, Dez og Trish å bli stjerner når Austin har en rival som kopierer ham.
Austin, Ally, Dez og Trish – kjent som Team Austin – er på vei mot toppen! Disse fire bestevennene fortsetter å takle opp- og nedturene i musikkbransjen. Men veien mot stjernene er ikke alltid lett, spesielt når Austin har en rival som kopierer alt han gjør, Ally må fortelle sannheten om Trish sin nye kjæreste og Team Austin må bruke en veldig lang helg på å imponere en ti år gammel reporter etter at Trish overdriver om hvordan Austin tilbringer helgene sine.