The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Kaos bryter ut over hele planeten når superskurk-fengselssystemet bryter sammen – og slipper ut alle de innsatte på samme tid. Heltene står overfor et stormangrep fra hevnlystne superskurker.
Cube. Big House. Vault. Dette er høysikkerhetsfengslene som er bygd for superskurkene. Gjennom årenes løp har THOR, IRON MAN, CAPTAIN AMERICA, HULK, HAWKEYE, BLACK PANTHER, ANT-MAN og WASP og noen andre helter hjulpet med å fylle de fengslene med verdens farligste kriminelle med superkrefter. Kaos bryter ut over hele planeten når superskurk-fengselssystemet bryter sammen – og slipper ut alle de innsatte på samme tid. Heltene står overfor et stormangrep fra hevnlystne superskurker. Heltene er overveldet – én eller to kunne de ha taklet. Men 75? Alene har de ingen sjans, men sammen kan Avengers utgjøre en forskjell.