Iron Man og Captain Amerika: Forente helter
Iron Man og Captain America kjemper for å hindre at Red Skull og Taskmaster slipper løs en hær av Hydra-beist på verden. Med Iron Mans intellekt og Caps kamptrening, må de to lederne lære å jobbe sammen og sette pris på hverandres ferdigheter slik at de kan redde verden fra Hydras onde grep.