The Actress
Yasemin Derin, en kjent kvinnelig skuespiller i Tyrkia, har i mange år levd et dobbeltliv. Godt skjult bak berømmelsens slør, drar det andre og svært annerledes livet til Yasemin henne inn på en opplevelsesfylt reise full av hemmeligheter.