The Last Scene
Selen ser fremtiden i drømmene sine, men hun kunne aldri sett for seg at kjærligheten skulle bli en del av det. Når hun ser sin egen død, og en fremmed redningsmann, oppsøker hun svar. Møtet med Kemal endrer ikke bare skjebnen hennes, men også synet hennes på livet.
Selen kan se fremtiden i drømmene sine. Etter å ha hjulpet fremmede med å endre skjebnene sine i årevis, har hun en drøm som viser hennes egen død – og en redningsmann. Når hun møter Kemal, mannen fra drømmen, kastes hun ut i noe som stikker langt dypere enn skjebnen – kjærligheten. Selen slites mellom frykt og lengsel og legger ut på en reise hvor romantikk og fare smelter sammen i ett, og hvor svaret på alt kanskje vil kunne ligge i hjertets oppvåkning.